High school musical 2


... står på mina planer för ikvl. Blev förälskad redan i första filmer så jag hoppas fortsättningen är lika bra.
Troy, Vanessa och gänget är bara för härliga. Jag älskar stämingen i USA high-school filmer. Hejarklackerna, basket- och jenkkifotis lagen, och de olika "nördar" gängen och musiken<3..  Jo jag vet, de är en barnfilm men, SO WHAT. I like it och massor! Så förväntningarna för en toppen kväll är höga.
Har tillsammans med syster även förberätt kvällen med clic-mix godis och chips. Haha, riktit HSM nördarna vi.

Sen imoron kl. 9 bär det iväg mot kyrkslätt(?) på innebandy turnering, hoppas de går bra fast vi har halverat på laget och har bara 2 bytesspelare. Tungt kommer det att bli och får bara hoppas att vaderna håller.

De ble förresten inget Åbo eller shoppas för min del idag, satt hemma och slöa och nu kom Mathias hem hit endå.

Men nästa fredag, då vi har dagsverke ska jag troligen till Stocka, de e hullut päivat, eller som dom uttrycker de på X3m, "sjuk i huvu dagarna"! Sku vilja köpa en Peak huppare och se om jag kanske hittar någo vinterskor eller vinterjacka.

Nojaa, nu ropar dom att de e mat, men håll tummarna för oss imorn (;

Tsaukki säger den ha nörden :D


Kommentarer
Postat av: olivia

Jag har lite svårt för HSM och liknande filmer. men det är ju bara jag..
lycka till för imorgon! :)

2007-10-05 @ 16:42:12
URL: http://bloggissen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0