Höstfunderingar..


Skönt att sluta tidigare från skolan idag men det känns endå så onödigt för vad gör jag egentligen för nytta nu, just det ingen! Sitter här och nördar och tråmar i mej äkliga lösgodisar från lördagen. Man försöker allti plocka dom goaste men endå blir det massor äkliga i bottnet, vaför vill man just då han dom fast man vet att dom e äkliga?! Ush, såna funderingar :/

Idag ska jag läsa franska och prentta i mej omöjliga verbformer. Dom bara inte fastnar i mitt huvve, plus en massa andra franska uppgifter . BLÄ! Sen ska jag även aktivera mej med att vara aktiv och fara på länk till sågspånsbanan och känna mej bra. Måste ladda Mp3:an med ny höstigare musik. Det är otroligt skönt och avslappnande att länka med ljuvlig musik i öronen och helt ensam i skogen.

Jag måste även informera er om att jag klarade hygienpasset! :D Fan ja e stolt! Fast egentligen borde jag nog inte vara det eftersom jag läste mycket lite på det mot såna som hadde läst helt massor och inte klarade. Utnyttja minipoängen till max, alltså fick man ha 6 fel för att bli gokänd och det hadde jag! Muahahaa. Äntligen stod lyckan på min sida igår! Så nu är jag en gokänd i hygienpasset, STOLT! :D

På freda el lörda blir de kanske shopping(hagalund?,jumbo?), eftersom vi inte hann på höstlovet, är i STORT behov av en vinterROCK och SKOR! Dom e bara ett måste. Heltpåriktit. Skulle vilja investera lite mer pengar till en lite dyrare rock som sen håller och som jag gíllar men var ska ja hitta en sån? De e bara de som e  problemet.

Slut gnällt för idag.
Njut av hösten och mys massor.

// Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0