Jag hatar att vara sjuk!


Har snuva3000, hosta, stegring, huvudvärk, ont i halsen2000 och är illamående. Ush, de e så jobbigt, man är redan helt höstslut och sen ännu denna härliga flunssa. Orket i skolan var redan förra veckan i bottnet, så nu kan ni säkert gissa hur lågt det är just nu?

Hoppas bara jag blir frisk till lördagen eftersom vi har (igen) matcher, dock denna gång B-flick matcher.. Är även bjuden till Sandra på fredagen en chill-kväll står på agendan. De sku va helt tuusans roligt nog, men frå se hur det blir, ifall jag kan eller inte kan spela..

Snart far Camilla, pappa, Mimmi och Josse till thailand 2 veckor. Så jag och Jonas har huset för oss själva nästan iaf eftersom Bea ju också e hemma. Jag sku nog inte tacka nej till en Södernresa tvärtom är det just vad jag skulle behöva!

Nu ska jag fara å äta nåt smått. Sen läsa samhällslära eller iaf försöka läsa och sen tidigt å sova.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0