Onödigt tjatter.


Just nu för tillfället är jag ensam hemma, de e ganska konstig fiilis eftersom det  nästan alltid brukar nån va hemma. Pappa, Camilla och Josse är o hälsar på hos nån och Mimmi är på lågis disco. Hah, ja minns ännu lågis tiderna och discona, de va nog livet på topp, Haha!
De känns bara så kontit nä hon e så liten så ska hon ut på disco, ush fruktar för när hon blir äldre och det inte är lågis discona som gäller mer.. Hur ska lilla söta Emilia klara av sånt? Nja de e framtidens problem..

Idag har vi besök Bokmässan i Hesa med skolan. Denhä gången köpte jag bara(!) 4 böcker förra gången hadde jag åtminstone dubbelt mera. Älskar att slöläsa böcker med svagbelysning i fåtöljen.. De e så avstressande och härligt, men nu är det massvis med skolarbete och skolböcker som ska(borde) läsas så böckerna får stå på fyllan ett tag nu.. Sen har jag även hunnit med vad-massage och träningsbesök.

Jag ber till gudarna att mina jävla vader ska bli bra så snart som möjligt. Okey dom ha blivi bättre säger hon men när de e så jävla ont förde. Behöver bara länka 300m och dom e helt åt reven. Måste köpa nya tossor både inne och ute så kanske de blir lite bättre.  Dyrt3000 bara men så går de sen. Men sen så håller dom också ett tag..

Imoron blir det kanske vinterrock och -sko shopping förutom tossor. Problemet e bara var ja ska hitta en rock? Nåja det är isåfall moron dagens problem. Kanske hagalund eller jumbo, hoppas på jumbo för då slipper jag till Budgetsport, vilket förövrigt är super bra store. Bra grejjer till billiga priser! :)

Nu ska jag fixa nårgra smörgåsar ta en kopp kaffe och sen säkert ligga och slötitta på tv!

Häwönaiswiikend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0