Slutkörd


Nu är första dagen av period 2 avklarad. Ja gillar inte de hä nya "fem-perioder" systemet. Det känns som om jag int sku gå någo kurser och har hålltimmar helatiden. Som t.ex idag, jag började kl. 10 med en timme modda, sen 2 håltimmar och sen 1 timme franska. Nais. Okey, de känns som om man aldri sku ha någo lektioner och int gå någo kurser, endå går man. Nåja, det kan jag endå inte göra så mycket åt utan bara nöja mej med som de e.

Jess, fick godkänt i mattan, 5½ . Okey de e inte så hurja men What ever godkänt iaf!! Sen fick jag 8½ i Hk, 10 på betyget, så helt nöjd nog! :D

Idag har jag länk, men jag tror jag bara får bli hemma och vila efter lördagens kämpande och söndagens träningar. Vi startade 9 och var hemma halv 10, så en lång dag med massor av innebandy. Första matchen gick super med tanke på att vi hadde bara 2 bytesspelare och hälften var helt nya spelare, den spelade vi jämt ( förra gången förlorade vi 8-1), sen hadde vi mot 2 lag som hade fallit en division så vi förlorade 8-0 och 9-0 tror jag. Noja men bra kämpat tjejer! Även ett besök till Iso Omena mellan matcherna, kul.
Så träningsverk i låren, armarna och reven. Autch.

Nu ska jag gå och läsa franska.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0