Elämä on ihmisen parasta aikaa - Matti


Solen skiner, himlen e blå!
 Väntar på att pappas nya grill ska anlända(hans födelsedagspresent från oss alla), då ska det njutas till 100, grillmat och grekisk sallad, det är det bästa!! Pappa har kalas och vi har en sverige gäst på besök så kvällen till ära ska vi dricka kaffe och äta tårta (på en tisdag!!) och ikväll blir det igen efterlängtade Gossip Girl, nice!! Ska även försöka hinna ut med hunden, får se hur det blir..

Igår besökte jag halkbanan och det var faktist skitkul! Haha, resulterade även i en bränd och faktiskt sjuk tunga efter kaffe tävling med en Lojo-amis, jo fundera inte ens, vanliga mänskor brukar inte hålla på såhär, med det gör jag och tydligen han också! Haha, tasapeli, pettymys, ett gott skratt och en sjuk tunga! Haha!

17 dagar tills 18-årsdagen och imoron vappen.
Får se vad vi hittar på, orkar inte höra på när mänskor helatiden tar stress över det, jo jag vet att det är imoron men man ser vad som känns bra och vad man hittar på då! Orka stressa, har faktist på allvar börjat ta dagen som den kommer, ta dom smällar man måst och bara leva, nog löser allt sig! Såhä funkar det bäst och jag klarar inte av att stressa och fundera på onödigt, punkt slut! Leva livet, nu ska jag leva livet!

4 dagar tills jag hoppeligen befinner mig på flygfältet och ska ge mig av till solen! Niiiiice, nice, nice och åter nice!

// Take care, sluta stressa och njut!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0