Snart! :)


Söndag igen. Tycker att veckorna går snabbt nuförtiden, hoppas bara inte det blir så med sommaren, att den bara går förbi och att man aldrig riktigt hinner njuta. Näe, men det tror jag nog inte, har en massa planer och har på känn att den här sommaren kommer att bli den bästa på länge! Niiice!

6 dagar kvar tills solen (hoppeligen är vädret på vår sida) och 19 dagar tills 18-årsdagen plus sverige besök på tisdagen då pappa fyller och vappen på onsdagen, får se vad som händer, iaf är det på den klarare sidan!

Det här veckoslutet har varit härligt.
 På fredagen var vi i skogen med laget och jobbade lite. Men tillslut märkte man att det enda rätta var en dusch och sängen eftersom våra juttun blev ganska fjantiga (myggmilitärbas?! Inside!) och att vi inte riktit orkade mera..

Lördagen spenderades först en stund ute med hunden och sen på en glass. Orkade inte sitta stilli hade överloppsenergi så därför inget solas fast vädret var fint! Det hinner jag ju om 6 dagar, då bär det nämligen av till tunisien! Nice! Sen på kvällen gav vi oss ut på stan med flickorna för att hitta på något men som vanligt hände det inget, tråkigt. Så vi begav oss till trillingarnas lägenhet, beställde pizza, lyssnade på musik och hade annors allmänt trevligt!

Idag har jag städat rummet, bykt lite kläder och suttit här, satt bilder på pixboxen och faktist börjat sådär smått på finska arbetet om kalevala, skittråkigt! Ikvl blit det möjligtvis kaffe?! och promenad med hunden.

Imoron bär det av till halkbanan så det återstår att se ifall jag kommer tillbaka alls som alls, är nog lite scared, måste erkänna!

Nu ska jag uppdatera telefonen med ny musik och sen fara och fixa lite mat! Kolla pixboxen http://www.pixbox.se/usr_show_id104451_page0_order1.html där finns bilder från skogen och några från igår, flera på kommande!

image30


Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0