Svensk hästflicka..


..är några av kommetarerna jag fick på träningarna efter besöket hos frissan. Gudars jag älskar att bli ompysslad i frissan, så skönt så! I hela 3(!) timmar satt jag där och blev ompysslad och resultatet kan beskrivas som blond.
Sku laga slingor och slingor blev det också men resultatet är som om jag sku ha färgat håret, kan möjligen lägga in en bild hit sen, men har inte orkat fota ngt idag. Blont är det iaf och ska bli roligt att se vilken nyans det har efter en vecka i solen, vitt kanske?! Varje spegel jag går förbi tittar jag i och funderar att vem är det där och vad har den gjort, men kanske jag vänjer mig. Min första spontana reaktion var, vad fan har jag gjort, jag ser ju fan ut som en av flickorna från nian (nämner inga namn men ni vet nog säkert), totalt fjortis, men sen efter 10min kändes det genast lite bättre.. :D

Dagens körlektion gick förövringt helt ok, borde bara bli mer självsäker i korsningar och våga mera, men det kommer väl med tiden hoppas jag, annors kan det bli jobbigt för dom som vågar sätta sig i min bil..

Imoron dags för säsongens sista matcher. Det ble ingen bastukväll, möjligen i ett senare skede.. Så att, åbo ser bra ut för min del, får bara se eftersom Anne o Marjanne sku till lahtis på kalas och Katja till sin mommo, så vem jag far med och var jag skall sova är ännu lite öppet. Om jag inte får det klart får jag väl bara nöja mig med Karis. Nån som vet om något happening täälläpäin? Fest, eller något annat angenämt? Meddela mig i såna fall!!

Exakt 5 veckor (35dar) till 18-årsdagen och möjliga pamar festen. Planeringen är redan i gång och ideérna ser grymma ut. "Supa bör man annors dör man!" Men vi får se hur det blir, hurja skulle det iaf bli, det lovar jag! Muahahaaa!

Take care!

Kommentarer
Postat av: Man och mode

Hallå där! :) Tänkte bara tipsa dig om min tävling om 500 spänn i presentkort, läs mer här: http://manochmode.blogg.se/1207422842_tvling_vinn_500_krono.html Ha de göööött :D

2008-04-11 @ 21:36:12
URL: http://manochmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0