Vårfiilis!


Nu är det bara hostan och den jävliga snuvan som håller i sig, men skönt att febern gett sig i väg, hade ännu igår kväll över 37 men 4 dagar räckte nog bra och väl till. Att jag även har en tendens att lida av snuvan alltför länge betyder att det också nu finns en möjlighet igen till det.  :/ Det är det jobbigaste, jag hatar snuva. Har varje sommar typ hela sommaren snuva, på grund av gräsallergi och att jag dyker och slemhinnorna blir irriterade, inte direkt nais kan jag berätta.
Det som däremot har varit otroligt nais idag har varit vädret. Tog en förmiddagslänk med Emma, gudars vad skönt! Med fiilis musik i öronen och solen i ögonen var känslan underbar, me like mycket!


Idag ska jag aktivera mej, städa och försöka uträtta så mycket som möjligt(engelska och modda bokrapport), kvällen tänker jag spendera framför tv:n, bra planer ännu en gång! Imoron är det även fest i JT, men troligen kommer inte jag att infinna mej där, det är inte riktit en sån fest som jag gillar, fulla aasiga mänskor som spelar dålig musik, så troligtvis tackar jag nej tack..

Nu och handla sen och söka syster.

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0