I'm back again


Äntligen hemma efter en lååång hemresa. Eftersom vårt plan som skulle föra oss hem från Bangkok blev inställt pga. protester och ett stängt flygfält var vi tvugna att lösa detta på nåt annat sätt. Informationen från Finnairs sida var dålig och vi hade typ 0 aning vad och hur vi skulle göra. Tillslut fick vi svar på våra frågor och så startade vi färden hemåt 4 dagar försenade. Först skulle vi åka taxi genom typ hela Thailand, från Pattaya till Phuket vilket tog typ 13h. Underbart. Mycket underbart. Sen checka in på ett hotell och sen vidare på natten med flyg typ 11h till Helsingfors. Hemma i Finland var vi halv 7 idag morse. Borta bra men hemma bäst helt enkelt. Mera ingående berättar jag senare, men resan i allmänhet var skön. 

Nu tillbaka till vardagen, fick idag smaka på ruggigt regn och några snöflingor + en mjuklandning i skolan. Imoron kort skoldag,shoppa skor med jonas??, Jonas dimission och sedan självständighets supé på kvällen. Hur jag ska orka är en annan femma. Hur ska jag ens kunna stiga upp till 8 imoron? Tungt kommer det att bli, men ska hoppa i säng nu. Gonatt!



Kommentarer
Postat av: Bea*

hej , vad skall du hitta på i helgen då?

kram

2008-12-04 @ 21:28:06
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Robin ^^

Hejsan! Vinn härliga produkter från the body shop i min blogg! :D

http://bexiii.blogg.se/2008/november/goodiebag-tavling.html

2008-12-04 @ 21:30:09
URL: http://bexiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0