Flexvecka och dittan och dattan!


Imoron är det sista dagen på årets flexvecka, sant men tragiskt eftersom jag har trivts super bra i lukio! Skoldagarna skulle alltid få vara så har roliga! Jag går alltså på en HK kurs, ungefär samma som förra året. Till lärare har vi Loukkis, han är trevlig, snäll och underhållning på hög nivå! Det är otroligt roligt att höra på hans berättelser fast det nog emellan far lite överiks. :P
Under veckans gång har vi hunnit höra på en präst, en trevlig kille det också, varit på länk, varit till sportfigur (bike-Bump, body-attack och Yoga) vilket har resulterat i enorm muskelvärk i armarna och benen, sen har vi även haft sk. luenton varje dag, men vad vi har lärt oss på dom är en annan femma! Äsh, men otroligt trevligt har det varit, imoron har vi först bollspel och sedan bjuder skolan oss på nån leffa, tummien perhosten maa, tror jag!
Gruppen som förutom jag, Etta och Linda består av lukio mänskor, har varit trevliga och fiilisen i gruppen har varit bra! Så att nu vet ni! :D

Imoron är det förresten dags för min första körlektion, spännande! Har inga stora förhoppningar men bara jag kommer levande hem så är allt bra, eftersom vi ska få gäster hem imoron och en kock (macke) ska komma och laga maten, NAM! Ska njuta till fullt!

Thailand resan till i höst är även bokad, den 15 november sticker vi, 2 veckor i paradiset! Nais, nais nais! Skönt att ha något roligt att se fram emot sen när dystra och mörka hösten börjar!
Kanske även en södernresa med camilla nu i maj, just före födelsedagen typ till turkiet eller nåt sånt på bara slappis resa på tumis sku vara trevligt, saa vain nähdä hur det blir med det!

Nåja nu och fixa mat, är hungrig konstant, konstit! Sen träningar och ikvl möjligtvis lite hälsokunskaps läsning!
 
Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: anna barman

Kan varna dig med att säga att första körlektionen är hemsk:) Bilen storknar och Ann (om du har henne) är såå irriterad på en.

2008-02-28 @ 14:42:26
Postat av: Jasse

Kanske det just därför är bra att jag inte har så höga förväntningar, och JO jag ska köra med Ann. :D

2008-02-28 @ 15:02:26
URL: http://jassmiin.blogg.se
Postat av: anna barman

Oj nej, alltså Ann har de värsta humörsväxlingarna. Man vet genast vilket humör hon är på när hon stiger in i bilen. Å typiskt henne är att nitbromsa en i en korsning utan att sätt in konan så man får sitta där å skämmas när bilen storknar :)

2008-02-28 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0