Oh, superman where are you know?


Long time no write, jag vet men har inte haft tid eller ork!

Nu är provveckan förbi, var ledig idag och är ledig imoron, skönt! Prov-veckan gick väl sådär, sku kunna ha haft bättre resultat det vet jag, men vissa kvällar har tankarna varit långt borta från skolböckerna och vissa kvällar har bara inte orket funnits för att försöka präntta in en massa fakta. Så att, mest nöjd är jag ändå med finska, 9+! Muah!

Idag har jag tillbringat min lediga tid i kontoret (jag hatar att arkivera!), i serendi och så har vi övat på gamlas dansen. Nu när alla kan danserna är de faktist rolit att dansa, ser fram emot pikkupenkkisen, tror även att problemet med maten och platsen håller på att lösa sig, osataan jos halutaan!

Annors är det ganska råddigt just nu, ja vet inte mer vad jag vill och hur jag vill. Och bara mera och mera faller på axlarna, varför fan ska sånt här hända?! Men det hjälper bara att vara stark, tänka positivt och hoppas på det bästa och tänka att allt nog löser sig. Tungt men vad annat kan man göra?! Viss emellan är det så jävla jobbigt att bara pretend att allt e så jävla bra, fast allt egentligen inte är så, men bara allt löser sig åt det positiva hållet blir de nog bra en dag ännu!

Nu ska jag fara och titta på film och sen o sova och länge! Hoppas bara inte nån kommer och väcker mej imoron den mänskan skjuter jag!
Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0