Var ska jag hitta all motivation som verkligen behövs?


Jess, nu är gegga dagboken klar, egentligen sku den väl vara inlämnad idag men vi hadde ju inte ens de så orka föra den, så nu är det bara ett omfattande projekt om jordbävningar kvar för ikvl. Egentligen sku ja inte orka alls, men ja ska försöka få det klart tills imoron, hur det sen lyckas är en annan femma...

Är faktist ganska nöjd med dagboken, har jobbat ganska mycket me det så att, ja satsar mer på de än jordbävningarna. Tror ja skriver ner någo snabbt bara för hand och leker att ja e dukti!
Så inget annat program för ikvl ser det ut som.

Annors är det väl helt ok med mej. Bara helt ok för att ja vet inte alls mera vad jag egentligen vill, de e konstit. Ingen skillnad vad det handlar om är det sen studier, känslor eller någo annat. Inget känns egentligen så dä bra.. Märker av det på träningarna också att ja inte alls orkar mer.  Var finns motivationen för allt?
Det där nyårs löftet jag gav till mej själv, att inte alltid ta en titt bakåt ( som jag oftast gör) är verkligen svårt, för oftast är den titt framåt och 2 bakåt. Vafö kan ja inte bara lämna det som hänt bakom mej? En så liten jävla sak som kan förstöra allt, BLÄ!

Nå det gäller bara att orka vara stark och försöka att inte bry sig om det, fast emellan är det också svårt. Att leka att man aldrig funderar på de fast jag påminns ofta om det. Det är bara att inse att det alltid finns där, ingen skillna va som än händer.
Så här efter ska ja FÖRSÖKA sluta tänka på de, ja vet de e svårt, men va annat hjälper än att försöka iaf.

Nu ska jag börja med jordbävningar, önska mej lycka till!
Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Se framåt och tänk på att de snart blir ljusare. :)

2008-01-15 @ 17:04:23
URL: http://www.heidimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0