Hellou


Länge sen sist igen, fast egentligen har det inte hänt så mycket ändå. Samma gamla jobb och sånt. Har faktist tillochmed hunnit med första dagarna på stranden. Lappvik beatchen, på onsdagen och torsdagen, helt klart favorit stranden. Hoppas det här fina sommarvädret som anlänt håller tills torsdagen, har nämligen ledigt ons-tors och sen jobbar jag igen hela helgen. Fick även frågan hur länge jag vill jobbas, tror det får vara slut efter det här v-slutet så jag hinner ha någo ledigt före skolan börjar igen. Den här sommaren har gått jätte fort, men jag har njutit och haft en härlig sommar, det blir nångång en sammanfattning om sommaren -08 sen när jag orkar.
Idag har jag jobbat och spenderat tid i serendi men favorit vännerna, härligt.

Karisnatten -08, var ju på fredagen. Den tillbringade jag i pumppis det här året, volleybolls turnering. Faktist kiva och trevligt med lite annorlunda än allti samma ängen och brankkis. Har nog foton från kvällen men får se när dom dyker upp, det kan ta en tid, orkar inte riktigt nu.. Inget affes besök, eftersom hade jobb nästa dag, men månne inte det tillbringas helt tillräkligt med nätter där sen på hösten så kanske lika bra!! :)

nu ska jag fara iväg och lyssna på iPoden och försöka få sömn, svårt med den här jävla hostan som inte vill släppa..

dagens låt: infinitive mass - she´s a freak

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0