Hallo i kexburken!


Söndag, skön söndag. Började dagen med låååång sovmoron, sen begav jag mig till jobbet o slet arslet av mig (okej, så stressigt vad de inte men lite nog) med hade skitkul också o sen hem, o nu på kvällen sågspånsbane länk, skönt! Hade också planerat en simtur, men kom hem så sent så de blev inte av, möjligen imoron ifall fint väder. Har 2 lediga dagar nu, sen työputki!

Annors har helgen gått fint, fredagen sim i gölen med syster och sen ner till skären. Lördagen först jobb, sen serendi besök med Etta o Heidi. Sen for Etta hem pga. att hon troligen var sjuk, jag o Heidi fortsatte kvällen med cruis som slutade i Ekenäs:D Där var vi en stund på ettan, fast dålig musik, medelåldern var 30+ o att jag var nykter gjorde inte fiilisen på topp men helt trevligt  var det nog ändå. Stupade isäng typ lite över 1, men vaknade under natten av sån jävla sendrag i vaden. De tog så sjukt att jag låg o grät.  Fick tillslut sendrag typ 5 gången under natten, fyyfan!

På jobbet trivs jag mycket bra, fast visst är det ibland lite stress eller se tråkigt, men sånt är det typ överallt så man får bara leva med det..

Elämä on laifii, allt känns så otroligt bra! Har roligt på jobbet, härliga vänner, körkort, bra väder o ålder! Nice!

Now I'm picking up the pieces, from spending all of these years, putting my heart back together
'Cause the day I thought I'd never get through, I got over you!
Chris dauhtry - Over you



Linda o jasse

Summertime -08, Linda-Jasmin

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0