Regn och kvalitetstid


Ute regnar det, men det skulle jag väl ha kunnat räkna ut, eftersom är ledig. Hela förra sommaren råkade sig samma. Det var kanske 3 dagar sol tillika som jag var ledig, varför inte samma iår igen! Nå, får hoppas på soligare tider.

Har besök besiktningen för att söka mitt körkort (haha, ser ut som en fet terrorist! Seriöst, jo!) och besökt favortikafeét för en kaffe! Och ikväll ska det bara slappas, har köpt nyaste numret av Brittiska Glamour så ni kan gissa vad jag gör ikväll, jo spenderar kvalitetstid på soffan med mystidning, bra musik och varm kakao, skönt med regn! :D Och senare ikvl fotboll, italien -frankrike, skoj! Har blivit en riktig fotbollsnörd och väntar med spänningen på onsdagens sverige-ryssland match, svenska fotbollshunkar, nam! (; Haha!


Imoron jobb igen, hoppas på dåligt väder vilket betyder inte så många golfare och därmed en lugn dag på jobbet, det sku vara skönt!


BTW är pixboxen uppdaterad (:


Nu bränna en cd, sen mat och kvalitetstid! Ses!


Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0