Slutkörd


Är heltslutkörd, möjligen pågrund av den verkligen fartfyllda v-slutet och jobbet idag. Sköööönt med ledigt imorgon! Ska njuta av en lång sovmorgon och bara slappa och ta det lungt. Skjuter den som väcker mig imorgon!

Snart är det midsommar, vet inte ännu helt säkert var jag befinner mej, har fått några förslag så det återstår att se! Dom har visst lovat regn och skitväder, mindre mysigt med andra ord. :/ Hemifrån förvinner alla till sverige en vecka och lämnar mig hemma och jobba, tack bara! Så ifall ni har tråkit och jag befinner mig hemma så är det bara att komma och besöka mig, sånt uppskattar jag och det är aldrig fel med trevligt besök..:)

Har en massa som jag borde hinna med och största problemet är nog att det har aldrig varit så tomt på mitt konto som nu, väntar olidligt på lönen, då ska det spenderas! :D

Men nu i säng, gonatten!

Take care!

Dagens låt: Papa Roach - Scars Faktist bra låt, rekommenderar varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0