Sommarlovet började inte precis på bästa sättet..


Den nya veckan började inte såbra, hade nervproblem o dåligt humör igår därför inget bloggas. Det berodde/beror på att har jävla sjukt i mitt knä efter träningarna. Ingen aning om vad som skedde, mittiallt bara sjukt så införbannat och det gör ännu sjukt när jag går i trappor, springer, cyklar o böjjer ner mig. Som tur kan jag gå utan att det värker, men trevligt är det inte för det.. Ska se nu hur knät beter sig den här veckan, om inte de blir bättre måste jag väl besöka en läkare el nåt. Bra början på sommarlovet liksom, bittert!!!!

Jobbet på måndagen gick bra, trevligt o passligt med kunder. Har varit ledig idag o är imoron också. På torsdagen ska jag första gången till Bruksgolffen o jobba, spännande och återstår att se ifall jag hittar rätt. Så om ni ser någon på torsdagen förvirrad i en bmw är det bara jag som är lite lost.
Fick helt okey arbetsturslista, fast jobbar nu 2 v-slut i rad, men hey pengar kommer de! (;

Idag har jag varit hemma, slöat, jobbmöte och kalas i Tenala. Imoron blir det ännu med kalasas, syster fyller 7. Tårta tårta, ajajaj kesäkunto liksom.

Vi har förresten fått perhelisäystä, Stampe. En tjejkanin på 2år, haha! Josses födis present. Hon är så till sig, kan inte ens sova och kan inte lämna stampe för en sekund. Ska sätta in bild, möjligen imoron. :P

Nu finska arbete, blir så jävla irriterad på mig själv, varför lämna allt till sista dagen, ush ush, bättring behövs flicka!!!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0