Fartfylld födelsedagshelg!


Nu ska jag skriva lite längre inlägg om helgen!

Det började på fredagsmorgonen, jag vaknar av att två scream-klädda mänskor(linda och Sara) och en sukkahousu(Ia) rusar in i mitt rum och kidnappar mig. Efter en stund får dom mig släpad in i en bil och börjar köra mig, hade inte en blekaste aning om vart jag befann mig. Efter en stunds körande får jag stiga ut och blir tvingar att svepa i mig viru-valge, inte direkt sådär nice kl. 9 på moronen.. Sen gissar jag att jag befinner mig på en brygga men ingen aning om var, men ni kan ju gissa! Jo, i pumppis och blir iskuffad.. Härligt, fast fan jag kände mej nog inte så fräsch efteråt.
Men fick gå och duscha i skolan efter att ha gått genom hela skolan i röd badrock och barfota, härligt!
Sen dags för moronmål i detta fall absinthe, mysigt. Sen efter lite yrkkis-cruis(med svenskpop) och ett serendibesök blir det dags för golfning. Vid detta tillfälle var jag inte längre i så nyktert tillstånd som ni säkert kan gissa så det gick inte så bra, det var svårare än jag trodde att träffa bollarna och stå rakt.. Men roligt var det, vi skrattade så vi höll på att pissa ner oss och jag kan gissa hur förjävligt det har sett ut!
Sen körde dom mig till billnäs och då var det dags att rida. Haha, just nätt tänkte jag! Men jag hölls på hästen och kom hem med livet i behåll, sen lite serendi igen och sen hem för att förbereda kvällens kalas.
En massa gäster och god tårta, och som tur hade promillenivån gått ner och jag tog det lugnt! En massa fina presenter bl.a. Ipod, en massa fina kärl, smycken och sånt! Sen somnade jag lugnt och skönt i sängen, det kändes skönt efter en så fartfylld kväll och måddes lladda batterierna för lördagen..

Igår dagen spenderades först lugnt hemma med chill och lite loppisbesök. Sen begav vi oss till födelsedagsbarnet Etta och förfestade lite där med tacos, ölspel, ishockey, youtube och skvaller, alltid lika trevligt. Sen begav vi oss till Ettan och hade en skit-rolig kväll,(it's my life o jag ljuger så bra var definitivt kvällens fiilislåtar) fan det var skoj, synd bara att vissa mänskor orkar vara barnsliga... Efter krogen och en trång bilfärd (9pers i en liten bil) blev det efterfest hos tomas. Skoj Skoj men skönt att komma hem tillbaka och bara slänga sig i sängen...

Idag har vi städat här hemma, flyttat om eftersom imoron kommer dom och tapetsera om i köket och tv:rummet. Sen efter det sere-chill med Linda och sen men Krista, härliga brudar. Jag och Krista satt och livsfilosoferade och skvallrade, härligt härligt!! Nu hem, städade just rummet och nu ska jag försöka börja historiaprovsläsningen..

Inte många skoldagar kvar, och sen sommarlov, this is life!

Fan jag har sån jävla bra fiilis och har fast hela helgen, mera sånthär. ;) Och det här är definitivt en födelsedaag jag ALDRIG kommer att glömma, tack ni är underbara!<3

Bjussar på en bild, stulen från Sara ;)

Döda den...

Take care! Hälsningar från en Jasmin som svävar uppe bland molner och njuter av livet!

Kommentarer
Postat av: malin

du hade ju dne bästa födelsedagen man kan tänka sig, härliga kompisar som hittar på lite annorlunda saker:) kram!

2008-05-18 @ 23:17:19
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: Jasmin

Mmm, jag har dom att tacka för ett härligt veckoslut

2008-05-19 @ 23:57:52
URL: http://jassmiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0