Han är som fisken i vattnet, han är stockholms prins.


Nu är stafettkarnevalen över för iår. Vi kämpade fint och det resulterade i en femte placering, bra jobbat! Vi bättrade 9 placeringar från ifjol och tappade inte pinnen (fast jag strongt trodde det)! Pojkarna lyckades ta brons i 4'100, Nice! Annors följde jag inte så bra med hur det gick för dom andra karislagen, hoppeligen blev det flera medaljer! :)

Lyckades även ta fel spåra, eller inte egentligen fel spåra utan fel håll om man säger så. Men det löste sig och jag hann i tid! :) Lite shoppas blev det också, 1 avslutningsklänning, en annan klänning, topp, byxor,tröjja och annat smått till! Att jag lyckades hitta en klänning till lördagen var konstigt, brukar aldrig hitta och nu gjorde jag en strålande fynd. Kanske för att jag gömde mig i pukukoppin och Sara tråmade säkert 20 olika klänningar till mig! Haha!

Ikväll blir det franska läsning (orkade inte igår kväll, men har bättrat mig lite idag) och sen ikväll Eurovisionen, skönt! Fast blev igen bjuden till Åbo till Aleksi, borde ha farit för det sku vara skööönt att komma härifrån och träffa lite andra människor, både gamla och nya bekanta men det får bli på sommaren sen lupaaan! Då är martsu tillbaka och då ska det partajjas till tusen! Härligt! Och då har jag även nån sovplats utan att behöva änkee till nån.. Väntar såå innerligt tills hon kommer och bara få prata med henne och krama om henne, gudars vad jag har väntat på henne! Nice!


Nu franska, ha de bra vänner! :)
 
Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0