Hyvää yötä ihmiset!


Oj, klockan börjar bli mycket och här är jag inte et dugg trött, konstigt! Ligger och lyssnar på musik och nördar runt, borde nog fara och sova men bestämde mej för en stund sedan att det blir nog en sovmorgon imoron istället för mattan, sällan! Borde även ha läst på hissan och lagat finska projekten som ännu inte heller är klara, oj!

Idag har jag spenderat min tid i skolan, serendi och ett besök till H:fors. :)

På tåget snackade jag med en svensk kille som skulle besöka konstindustriella, fick inte riktit klart för mej, men tror att han hade sökt dit. Varför ska finnar vara så jävla osociala, killen började genast prata med mej, när han hörde att jag pratade svenska i telefonen, sku en finne göra så, nej, just det! Skulle jag ha börjat prata med honom, nej! Han var rätttrevlig och hade fotografering som hobby och det verkade som om han var ganska bra på det, utifrån hans berättelser. Komiskt nog frågade han mig om jag visste var skolan låg, och ni kan ju gissa att jag inte hade en aning! :d Men jag önskade han lycka till och hoppeligen hittade han rätt. Så nu tycker jag att vi alla ska försöka ta och börja bli lite socialare och våga öppna käften fast det inte är någon vi känner. Killen gjorde min dag, jag kan bara skratta när jah tänker på det..

-Hej(?), va roligt att höra någon prata svenska här i Finland, eller visst var det svenska du pratade?! :D:D

Uppdaterade just pixboxen med bilderna från tunisien, bättre sent än aldrig! Inte så hurja mycket och intressanta, men ta en titt ifall ni vill! ;P http://www.pixbox.se/alb803446 Kommentera gärna.. ;)

Nu sovdags för mig, hoppas john blund kommer på besök snart..

Jason mraz - I'm yours <3 Take care

Kommentarer
Postat av: Miilo

Va roligt med folk som vågar öppna käften emellan ^^ . Får hoppas att han inte valde att gå till skolan, för de va helt sjukt långt dit tyckte jag, tog säkert 15 minuter med bil från centrum.

2008-05-20 @ 13:16:09
URL: http://linneaterese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0