Jasse har en bil!


Skköööönt, nu är det städat här nere. Har städat som en galning, dammsugit, dammat mattor, torkat golv, torkat damm! Huhhuh, var helt aasigt svettig och slut efter det, sen en uppfriskande dusch och jag är som en ny människa!
Har även uträttat bankärenden idag och inte hurudana som helst utan nu kan jag stolt säga att jag har en bil! Jo ni läste rätt, jag har köpt en bil (vår gamla bmw är nu min nya bmw!). Vadå cruis3000 hela sommaren, me like, men först borde jag kanske klara körkortet sen kanske! ;)


Imoron är det igen dags för stafettkarnevalen. Har varit med och springa sen 3:an, alltså i 9(!!) år, och varje år är det lika rolig stämning när man står på planen och väntar på att få springa, helt sjuk hur nervös man är. Men stämningen där är fantastisk fastän det varje gång råkar vara dåligr väder (regn+blåst) men kanske det blir ändring på det imoron och solen lyser, det sku vara skönt! Ska även försöka hinna shoppa lite innan bl.a något till avslutningen och lite andra sommarkläder får se! Men med min tur hittar jag nog inget till avslutningen och då får det bara bli något gammalt plagg som ligger i skåpet, så brukar det bli!

Ikvl ska jag börja läsa på franskan eftersom har fullt upp hela helgen och kommer annors inte hinna med läsandet..  Återkommer kanske senare!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0