Keskiviikko

Jag får huvudvärk av den aasiga målarfärgslukten som infinner sig i vårt hus, ush fyy!

Nu är det bara provveckan + avslutningen kvar då, nice! Inledde inte provveckan så starkt, det gick faktist lite bättre än vad jag trodde och hoppas innerligt att få godkänt i kursen, och får se hur fortsättningen går. Imoron engelska prov, har inte öppnat boken ännu, men jag ska nog göra det!

Idag hade jag körlektion, har en kvar som ska köras före uppkörningen, och de gick nog relativt bra, fast inte kan jag direkt säga att jag är en bra förare. Snarare en ganska farlig förare eftersom korsningar och körordningen faktist är min svaga sida, som tur köper jag vår automatbil sen vilket kommer att underlätta betydligare..

Nu anländer våra nya soffor ska gå upp och kolla. Sen engelska!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0