Livet på topp, liksom! ;)


Hemma igen efter en helt kul dag i hämeenlinna dit vi var på skolutfärd. Okej, museet och det var inte riktit min grej och det kändes inte riktit som om jag fick så mycke ut av det, men resan var lyckad och framförallt skrattrik. Har skrattat så mycket att det gör ont i magmusklerna, men så kan det gå om man umgås en hel dag med Linda och Sara. Vi kan det där med att skratta, minnsann!

Jag har funderat lite och kom på för några dagar sen att fan jag har blivit allt mer ego. Under den senaste tiden har kag bara funderat på mej själv och gjort precis som jag tycker, tänker och vill. Resultatet av detta är konstigt nog att jag känner mej mycket bättre och är på mycket bättre humör, inget mera negativt och dystert utan solsken och glada miner. Fast visst inte kan man alltid heller vara glad, men just nu känns det så jävla bra, livet på topp liksom. Går konstant med ett leende på läpparna. Och precis med rätt tajming, 18-års dagen bara 2 dar ifrån och en fiilishelg på kommande, sommaren och sommarlov, jag njuter till fullt!
Det senaste 1½året har varit rättast sagt från reven. Jo det har varit precis så, allt har varit så jävla jobbigt. Har bara gått och funderat, grubblat och funderat lite till, aldrig egentligen tänkt på att vad det är som JAG verkligen vill utan gjort som andra vill.. Visst har det varit bra tider emellan, men motgångarna har nog varit fler och tagit otroligt hårt på. Mammas och moffas bortgång dagarna efter varandra var minst sagt varit jobbigast, att Martsu försvann till Usa gjorde inte saken bättre + allt annat till, men nu känns det redan ljusare, det har faktist aldrig känts såhär bra, can't really understand.
Men jag har vännerna att tacka spec. Linda och nu senare även Sara (E), hur fan hade det annors gått. Fast allt har varit skit har jag ändå kunna skratta och försöka komma igen, tack alla!
Nu lever jag livet, tar dagen som den kommer, har lärt mej mycket under den senaste tiden och ska försöka mitt bästa med att göra denhär sommaren till den bästa på länge, har ju ingredienserna så månne inte! Nu är tiden inne för mig, inte längre mörk och dyster utan GLATT och LJUST! Inget stress utan lugnt och sansat, det här blir nog bra, och om inte den här sommaren blir bra tänker jag göra den bra, ihan varmana!
Så nu vet ni lite varför jag konstant går omkring och ser happy ut, jag lever3000 och njuter till max! Gör det ni också!

Den förändrade och konstant leende Jasmin!


Nu ska jag ladda upp bilderna från kameran och ifall orket sitter kvar lägga in dom på pixbox, både från idag och tunisien!

Take care och hey mänskor sen på 1:an på lördagen! ;);)

Kommentarer
Postat av: malin

så snygg o fräsch du e!!!

2008-05-14 @ 17:44:11
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: Linda

Luv ya, hun....(:

2008-05-14 @ 20:40:50
URL: http://libas.blogg.se
Postat av: malin

det är norska nationaldagen, o de e stort här så ska bli skoij o se=)

2008-05-14 @ 20:52:02
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: malin

Grattis jasse!!!! ha en super bra helg

2008-05-16 @ 13:59:17
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0