Motivationsbrist - igen!


Varför gör jag såhär?! Hur helt jävla trög får jag vara?!
Jag VET att jag just nu borde läsa på matta men ändå klarar jag inte bara av det. Förstår inte hur fan motivationen kan vara såhär lågt fast det är sista provet och sommarlovet knackar på dörren?!
Som tur finns det omtentamen. Eftersom morgondagens prov kommer att tas helt på känsla och den känslan är inte så bra har jag på känn. Har inte varit så aktiv på mattan och förstår inget, noja men orka bry sig, sommarlovet är JUST här! Och det kommer att bli såååå bra, det kan bara inte gå snett, eller visst men jag tänker inte låta det gå, punkt slut!

Idag har jag varit på konstigt humör, sådär att jag har blivit irriterar på allt och alla. Stackarns människor som har fått stå ut med mig idag, men imoron är en ny dag! Kanske är det nervositeten, vem vet?!

Imoron matta, sen 2 lediga dagar (hoppas sol, men med min tur säkert regn) och sen skoldag + jobb och lördagen avslutning som ska firas TÄYSILLÄ med möjlig förfest och utgång, härligt!


Har just bränt en skiva och tänker lägga ner mig och inte ens ägna en endaste en tanke åt morgondagen och provet! Tack och Hej!

Förresten fyller Sandra 18 idag, stooooora gratulationer här också!








Gulnäbb -06

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0