inte många dagar mera..


Trött. Beskriver min dag ganska bra. I skolinnebandyn kom vi vidare, usel spel från vår sida, men vi lyckades knipa en finalplats och det glädjer. Nu är guldet i siktet, silver i fjol så vi måst ju förbättra det. Bussresan var lika pain som en bussresa till kimito brukar vara. Men gick ändå helt bra, skratt och storvreta minnen var populärt. Ser otroligt mycket fram emot resan, o hu bra de kommer att bli!

Imoron ska jag till frissan,äntligen, och försöka görat något åt råttboet och utväxten som börjar likna Chibas (BB).. Vet typ hur jag vill ha det men hittar ingen bild. :( Nå månne inte de blir bra! Möjligen besöka skolan och försöka hinna med ett ekenäs besök. Ja måste bara få träffa Ewe och så har jag saker som måste inhandlas. 

Nu gonatt, seeya!




Kommentarer
Postat av: evelina

Du kom int ti ekenäs på månda endå sen :/

SKa vi träffas någå på v-slutet ?? :D elr har du fullt upp ?

LövYa ! <3 :))

2008-11-11 @ 08:45:29
URL: http://evelinabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0