Jonaaas<3


Detta inlägg tänker jag ägna helt och hållet till min yngre storebror! Han har äntligen blivit student, efter otroligt många om och men. Frågar är hur många som trodde att han ens skulle klara det?! Jag hade det nog påkänn någonstans där långt inne, passligt många åt tog det också. Tappade räkningen vid femte.. Han är duktig min bror.
Nuförtiden står han i Nanes vassa i mjölbolsta och fiskar med farkkun på och jobbar i en metallfabrik(tänk att han övergav serendi). Han kommer en dag ännu att gå långt. Det har jag också påkänn någonstans långt där inne. Men ändå gillar jag han precis som han är, fast vi inte alltid kommer så bra överens. Han är en person de flesta yngre i Karis känner på ett eller annat sätt och "aj, du e bilis syrra" har jag hört tillräkligt många gånger. Numera är han en ganska sällsynt syn på affes, men kääär som han är. Saknaden efter flickvännen är stor och snart ska åka till Montenegro och vara kär. Vad han sen hittar på är omöjligt att säga, man vet ALDRIG när det gäller denhär mannen.

//Bilis lillsyrra.

Kommentarer
Postat av: malin

haha, han är en speciell karl.men va bra att han blev student, hälsa honom grattis från mig! han skymffa mig då ja börja gymnasie o sa att ja aldrig kommer att klara de;)

2008-11-13 @ 23:29:39
URL: http://malinsss.blogg.se/
Postat av: tobbe

hörde att ni har såna planer jo.. lycka till :)

2008-11-14 @ 14:34:17
URL: http://tobiasbjo.blogg.se/
Postat av: Miilo

Hejhej, hoppas du ser de hä snart. Har ingen mail att skicka rygg"bilden" till hupparina, va har du för adress?

2008-11-14 @ 19:27:19
URL: http://linneaterese.blogg.se/
Postat av: Miilo

å ännu det här me hupparin, Sussi, Johan, Peik och Charlotta e int me på listan men nog ska de väl me på själva ryggen förde?

2008-11-14 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0