Fiilis-lördag!


Mitt försökt att ta en läsa-till-skrivningarna-paus sket sig även igår. Men huvudsaken är ju att ha roligt och det hade jag minsann. Först körde vi runt och besökte Abc 1000gånger, sedan till Brasseriet att äta och fiilistellä lite. Otroligt skönt att bara vara och äta god mat. Härligt sällskap skadar inte heller aldrig. Efter det var det fancy-drickar hos Heidi som gällde och BB tittas + skratt och foton i mängder. 11-tiden drog vi oss mot affes, shottade lite och jag tror vi alla hade en superdunder kväll! KOM O DANSAAAA! Haha, Ja dööör av skratt. Skitskoj kväll fast jag redan var hemma 2-tiden. Definitivt flera sånhärna kvällar!

Nu samhällslära läsning och vakio söndags-slappas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0