Party-fredag!


NU är provet över och jag stegade ut från gymnastiksalen med ett leende på läpparna, men var otroligt rastlös vilket man lätt blir ifall man är klar långt före man får gå ut och det var jag. Äntligen kan jag bara planera på kvällen och gå igenom 10 000 olika outfits och accessoarer eftersom jag inte riktigt har bestämt mig ännu. Naglarna ska lackas, duschen, håret fixas, drickor och maaassor annat. Sen blir det förfest hos Heidi och sen LÄHTÖ mot helsingfors och KY klubi! VÄNTAR! Hur roligt ska det inte bli att få spendera kvällen men 2 av de bästa och inte BRY sig och något, festa, dansa och skratta och inte tänka på någon eller något annat! 

GRATTIS HEIDI! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0