Ohhhnoooo!


Äntligen, moddan är undan och jag kan gladeligen konstatera att endast finska återstår. Men frågan är hur mycket har jag/vi satsat på skrivningarna? Var och varannan jag frågar svarar att näe jag har inte ens läst igenom allt, ja kan ju ta om det på våren. Var är vår inställning?! Det känns som ingen vill satsa på skrivningarna (jag bland dom) men hey det är fråga om vår framtid? Nåjo lite för sent nu, eftersom det som sagt endast återstår en skrivning. Moddan och engelskan är jag besviken på, men jag hade på känn att dom skulle gå dåligt, samhällsläran vet jag inte riktigt, ifall mina poäng räcker till ett M (ifall jag har turen på min sida och det är få som skrivit bra) är jag supernöjd, men ifall det blir ett C blir det nog omtagning. Slut skol-snackat!

Vi hade även träningar idag. Inte världens bästa träningar, men jag hade min nya klubba, återstår att se ifall jag är nöjd eller inte. Tränade som back vilket är waaay to long time ago och jag SÖG! Jo boktavligen S-Ö-G! Visste inte var jag var och vad jag egentligen gjorde, sprang bara omkring och lekte att jag hade saken under kontroll vilket jag nog inte hade. Har tränat som anfallare en ganska lång tid före Henkka före en match bara bestämde sig för att jag skall vara anfallare och så blev det sen, men gav Laska ett förslag eller kanske snarare en order att jag skulle agera back i storvreta. Oooooj neeej tänkte jag, hur ska detta sluta? Har ju inte spelat eller tränat som en back, ja vem vet när? Men som det nu ser ut är jag väl bara tvungen att tacka och ta emot och lära mig på nytt, vad är det där sen? Om vi inte kommer på en bättre lösning. Men back, nej jag kan inte ännu svälja det? Men utmaningar är till för att tas och kämpas emot! 

Nu ska jag försöka mig på ett skriva en recension till moddan och möööjligen läsa lite hissa, sen kvällens bästa, BB! 

 Storvreta 07/08 © Jesper Mattsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, du e bra som back, jobbar bra med klubban, stör motspelarna och passar bra framåt! De e bara å tro på sig själv! Faktum e detta: vi kan inte åka till Storvreta med bara 3 backar ( Didi,Marre,Martina ) vi måste få en till så att vi får 2 hela femmor.. och då går vi långt, minst semifinal!!!

2008-09-22 @ 20:46:33
Postat av: Jasmin

Nåjoo övning ger färdighet och jo joo ja måst tro på mej själv! Nog blir de bra ännu, fast det behööööövs nog en del övning.. :P Låter det bättre?? :P

2008-09-22 @ 20:52:09
URL: http://jassmiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0