fiilis v-slut

Har haft ett härligt och skitskönt veckoslut. Har hunnit med mycket och tillochmed pressat i solen, underbart. Serendi, annis och affes på lördagen var hur fiilis som helst och det blev en riktigt bra season finale i Affes(trots skitmusik(kom igeeeen!) och lite mänskor), längtar nästan redan tillbaka. Men har fötterna helt sönder, typ 10 skavsår på varje fot, älskaaa<3. Idag har jag endast darrasolat och nu däckat framför datorn.
Redan på torsdag är det vappen men tyvärr lugnt för min del, jobb kl.10 nästa dag, jeeeeeee!
Imoron måste jag städa, till banken, och fixa bilen.



Helt sjukt vilken fiilis,  :D Dessutom älskar jag min klänning, jejjeee


Kommentarer
Postat av: malin

fin klänning! var har du köpt den?

2009-04-27 @ 08:06:05
URL: http://malinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0