jejeee


Har just varit för första gången i mitt liv på opera föreställning och det var inte alls lika tråkigt som jag hade väntat mig. Skrattade och gillade faktist pjäsen, och herretuuuusan så de kan sjunga. Dessutom har jag städat idag och ska fortsätta städandet. Blööö, alltid typ lika roligt, men när man är på gott humör går allting iaf lite bättre.
Dessutom har nya frågetecken kommit fram och framkallar lite beslutsångest, göra si eller så. Nåmen vilket jag än bestämmer mig för blir det lika bra så att saa nähdä. Det är otroligt JOBBIGT OCH TRÖGT att jobba första maj och börja kl.10. JEEEEEEEEEEE. Annors skulle jag kunna göra typ vadsomhelst. Nätt, nå jag överlever.

Nu o städa, jippijeeeeij.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tycker du ska göra si om si innebar stan! ;)

2009-04-27 @ 19:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0