Loppuslut


Är riktigt slut. Gårdagens wicked wednesday och dagens påskbasar i lågstadiet har verkligen tagit på krafterna. Hur jag ska orka med träningarna ikväll är en annan femma, men tyl tää tästa. Igårkväll hade jag riktigt roligt i serendi, snackade skit och drog ett och annat danssteg. Skönt med lite annan happening ibland. Ikväll bär det av till stugan. Både kameran och länkkarna ska packas ner så min helg ska bli riktigt skön. Lite(!) påskägg till så blir det perfekt! Dessutom har de lovat fint väder och det skulle ju bara vara bättre. På söndagen återvänder jag hem, för då har vi länk-bastu och matchvideokväll, jeee! Med andra ord ska jag ha ett lugnt påsklov och inte stressa onödig och ingen utgång blir det heller!
Nu ta päikkärit och vänta på när Camilla ringer när vi ska till resebyrån, kan hända att det är ett och annat pågång! Jee!

Moidå, o hey ha ett trevligt påsklov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0