everybody is this a party?


Jauu, redan torsdag. Sick, fredag imoron, jobb och sen vidare, vart är ännu öppet. Linda, ring mig så siir vi! Tusan vad det går fort fram, har inte packat något, räknar med att få det gjort på lördagen, som allt annat. Sen jobb på söndagen och måndagen sen lähtö, underbart. Har minst tusen saker som borde göras, men finner ingen inspiration och det mesta blir ogjort. Har redan inhandlat en kalender, nu måste den bara fyllas.. Idag började skolorna ju, konstigt att inte ha någon egentlig vardag att se fram emot, bara öppna planer, några kurser och så festa. Ska försöka slippa från Karis för någon tid iaf, finns ju en lägenhet i Åbo så varför inte våldsgästa där. Ett helt år kvar i denhär byn skulle ta kol på mig. Har även börjat fundera ännu mera på framtiden och ju mer jag funderar desto oklarare blir det, vad vill jag liksom? Ingen aning egentligen. Men som tur har jag ju ett år till att fundera nu. Kanske jag borde jobba lite också? Det är bra dethär, vet typ inget om inget. Men ingen stress här, tillslut löser det sig nog! 

Nu måste jag kanske uträtta något, försöka iaf. Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0