härlittt

Såja, nu känns livet igen lite bättre.

Kan ni tänka mig att jag är ledig imoron. Ja, det ska ju regna så det är ju inte överranskande, men saknade Sara kommer hem och jag är l e d i g ! Bäst, vill sååå träffa henne, skratta, krama och bara chilla med henne. Och äta prinsesstårta, det ska vi göra redan imoron! Jejejjeee! Dessutom borde jag börja småningom fundera på vad som ska åka ner i kapsäcken och sånt. Kan inte riktit första att det är bara en vecka kvar, ååhhh, längtar dit också! Så mycket bra på så kort tid! Fredagen ser ut att bli utgång, vart är ännu lite öppet, onnela sku vara jees?! På lördagen blir det troligt Elit kampen med Karen, åskådarplatser nog. Tycka om.
Men såklart jobbar jag ju också, precis lika mycket som vanligt och tja, det är inte riktit tjohejsan längre. Är inte riktit lika inspirerad som innan. Kämpa kämpa. Hösten är sådär halv öppen så lika bra att låta det vara öppet ännu. Snabbt kan jag sticka iväg och vara tillbaka först nästa vår? Let's see. Nu sova så jag orkar imoron, gonati!

Kommentarer
Postat av: tobbe

svagt om ni int DELTAR i elitkampen :)

2009-08-13 @ 09:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0