äntligen


Fick det efterlängtade ÅA brevet hem redan idag. 3 veckor i förtid, men helt jees, nej slapp inte in, men på ett sätt hade jag lite hoppats det. Tror ett mellanår är riktit bra för mig, måste bara hitta ett jobb eller bestämma mig för vad jag hittar på, utomlands lockar! Nästa år försöker jag på nytt bara, alltid kan man inte lyckas. Nu ska jag ännu jobba 2 dagar, sen täysnollaus på regattan och sedan möjligen börja fundera på vad som händer på hösten. Härligt att inte mera behöva fundera hit och dit. Jag tänker njuta av allt och ha the time of my life och försöka hitta ett jobb jag skulle trivas med. jöjö, nu äta sen via butiken efter några rekorderlig och sen på jobb!

Kommentarer
Postat av: Linda

Slapp du inte in? fan, ja var säker på att du skulle det:( men no stress, så hinner du ta de lugnt ett år o ba låta livet leva;) ses imorron? eller far du genast fre morgon ti hangö? puss<3

2009-07-02 @ 11:50:27
URL: http://libas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0