Det snurrar i min skalle


Det kan jag lätt säga. Har en oförglömlig underbar helg bakom mig och ett betyg som jag är nöjd med och en vit mössa på hyllan. Hur skönt är inte det. Nu är det sommarlov, sommarjobb och så mycket festande, fliipausreissun med Karen och njutande som bara jag hinner med. Känns redan som om dagarna flyger fram, hinner vakna, fara iväg och komma hem och sen är det typ redan sovdags. Hoppas det kunde gå lite långsammare och bli en underbar sommar. Igår var jag till Vasa, förutom nervositeten, ömma fötter, borttappande och äkligt långa tågresan var det en trevlig resa. Staden verkade trevlig, samma med skolan. Intervjun kändes snabb och nu kan jag inte annat än hoppas att de väljer mig dit. Hela denhär veckan jobbar jag, pengar, pengar i tankarna så får det lättare och snabbare. Så fort jag får en ledig dag ska jag sticka iväg till Åbo hälsa på favoriterna där och hoppeligen njuta av livet på en av åbåtarna med Martsu och en lonkku, livet på topp, lätt! Kanske även sova över hos Mathias och få lite fri-tid ifrån karislivet, vilket jag ibland känner att skulle vara fint!


Mayhem mänskor! FYFAN BÄSTA KÄNSLAN, LÄTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0