Järki lähti taas, näkemiin


Har verkligen ingen bra dag idag. Sovde halva dagen sen dess har det bara gått neråt. Jag orkar inte bo hemma mera, jag orkar inte bo i Karis mera och jag är otroligt trött på livet här. Väntar nästan på hösten så att jag slipper härifrån, trodde aldrig det om mig, har alltid älskat sommaren, men nej nu är jag trött på det här! Vill veta om jag slipper in till Vasa, isåfall flytt dit eller utomlands, det finns absolut inget här som håller mig kvar mera. Bartenderkurs, au-pair, backpacking, eller bara jobbba, alternativen är många och skönt det! Jag vill göra spontana grejer och testa på något nytt. Träffa nya människor och uppleva nya saker.
Dessutom vill jag spela innebandy, fyfan vad jag saknar det. Helt otroligt! Blllääääää.

Och nej det blev inget av shoppingen och inte av något annat heller idag, imoron igen på jobb och så ser väl fortsättningen på denhär veckan ut också, muntert där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0