Kalasas och jobbas


Idag hade jag regnet att tacka när jag slapp pari timmar tidigare från jobbet. Inga kunder på plats, men det kan jag väl första i det här vädret. Så hann hem o fira 8-åringen och äta lite rester som blivit kvar från kalaset. Imoron ska det kalasas mera här hemma och då har jag även reserverat en stor bit av bästa tårtan, jag tänker inte bli utan nu igen, så hoppas på en maffig tårtbit när jag kommer från jobbet imoron. Jobbar hela v-slutet men troligen får jag väl ledigt mån-tis, så åboshopping och kanske lite flippaus, återstår att se, men sku vara helt bäst.
Något annat nyttigt har jag inte att komma med, jejjee, mowo!


Hahhh, hehkeee bild på mig men GRATTIS JOSSE, du är sötast!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratta din syster från mej är du snäll :D Flippausta indeed hey! Pakko saada vähä flippausta elämään heti. ;) salo? espoo? dini? klaukkala? pasila? lohja? helsinki? jnejne...

2009-06-06 @ 13:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0