loppuslut, än en gång


HJuuuuuh, de märks att jag inte jobbat på hela hösten/vintern. Är slut som fan och dehär 2lediga dagarna som är på kommande kommer helt i tid. Är riktigt slutkörd och väntar bara på att inte behöva göra något, fast det nu är tusen saker hemma som borde göras. Men ska inte klaga, vissa dagar har det varit riktigt roligt och massor flippande, helt sjukt. Men som tur är jag ju "jääkone" så det har gått helt jees, men huuhhhuu, helt bäst egentligen att jobba på en golfkenttä. Dessutom är fiilisen där faktist trevlig, lite sådär alla är vänner med alla, trivs faktist fast det är lite jobbigt ibland. Men jäitä kypärään bara.

Mina lediga dagar ska jag bara slappa och flippa. Har redan hunnit städa och nu ska jag bara ta det lugnt, skönt! Imoron ett besök till huvudstaden, ska unna mig något kiva för maj-lönen och dessutom på kafiträffi, jejjee, jäitä kypärään.


Här jobbar jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0