Shit maan det är klart det är niiiiice


Hello! Ska snart dra iväg på jobb och jobbar till 8. Sen leka lite golfpr0 med Karen och sådär. Igår var jag på klassträff med lågstadieklassen, skoj att även träffa vänner som man inte sett på länge. Dock kanske ordnade vi den lite för tidigt, eftersom de flesta av oss ännu bor kvar i samma by, men trevligt var det iaf. Sen drog vi vidare till alban och ettan. Jag körde, så var nyktrer och därmed hemma redan tolv, MEN jag tar igen allt under regattan. Som för den delen blir mitt enda lediga v-slut denna sommar, tjuhu för det. Nu hoppas jag på bättre väder, iaf till onsdagen och fredagen, tack!

Ska bjuda på en av favoritlåtarna, får sån tuusans sommarfiilis av videon, nästa MAYHEM.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0