sommar<3

Låter bilderna tala för sig själv, men har iaf haft en skitrolig midsommar och trots att jag jobbade gick det finfint. Dessutom har jag njutit av sinnarlovet fullt ut den senaste veckan, har hunnit med en massa. Underbart! Idag grillade vi vid havet på udden och chillade runt, bara njöt av sommaren, definitivt mera sånthär. Nu kommer denhär veckan mest bestå av jobb, men bra det, för pengar behövs, iaf till alla mina och Ettas planer. Nu ska jag krypa under täcket med Ettas tidningar, sen tuta lite och imoron jobb, jöö. Ahh, älska den här gångna veckan och älska Ettas sällskap, jejjee, över halva sommaren kvar ännu! We are gonna do it like a truck ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Loooove it ;D svennebanan, svennebana, svennebanan svennebanan svennebanan svennebanan svennebana

2009-06-23 @ 18:26:00
Postat av: Anonym

Onks toi misU? :D

2009-06-23 @ 18:35:27
Postat av: Anonym

Onks toi misU? :D

2009-06-23 @ 18:36:33
Postat av: Linda

Lovely! see you soon babes;) i'm comiing hoooome!

2009-06-29 @ 09:20:11
URL: http://libas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0