järki lähti, näkemiin


Gårdagen blev tillslut bra trots att det inte gick något vidare på dagen. Slut i huvu, låste ut mig och allt annat skit. På kvällen blev det kafi med Linda och Etta, härligt att se Italiano igen! Nu är det bara fredagen sen DIMISION. Skönare än skönast, sen är allt typ undan. Inträdesintervju på månda och sen e de ännu mer finito. Sommarjobb, sol, pengar och chill o party, så ska det sen se ut några månader framåt. Underbart. Idag måste jag, surprise surprise, städa och senare träffa Etta o Anni. Ber nästan till gudarna att jag itne hamnar till stan efter mössan, hoppppppas dom får den till Stocka före fyra, sku verkligen inte fara dit. Månne inte de reder ut sig, höhö.
Ääää, sitter här bara för att fördriva tiden för att inte behöva städa, funkkar väl inte så bra. Längtar tillbaka till Åbo helgen med flippausKaren. Nåja, en dag till sen är det kuolemaparty här!



järki lähti, näkemiin!

Kommentarer
Postat av: Wolf

eri suntiin ku käveltiin..

Camon beibe ca- camoon beibe

Camoon beibe tee sääntön poikkeus

2009-05-28 @ 13:12:17
Postat av: Anonym

du skaffa sent mössa:) grattis till studenten, o ha en oförglömlig dag, jag lovar att det är en dag du kommer minnas!

2009-05-28 @ 17:35:05
URL: http://malinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0