Pakkaan repun ja otan mukaan vaan sen minkä tarvitsen


Tjenamors! Äntligen har jag nästan fått en sak på min to-do lista innan avgång gjord, nämligen städning, ffyytuusan så jobbigt, iaf idag. Men med musik(läs cheeks nya) på h ö g volym går det riktit bra. Nu bara typ packning, ipodfixas och sånt kvar. Har inte ännu börjat med det, varför stressa? Plockar några plagg från skåpet och om jag behöver nåt så finns det väl att köpa där? Vi startar i varje fall hemmifrån 3inatt, skön där. Hemma är vi nångång nästa fredag, hoppeligen lite brunare och fräshare än för tillfället. Ska ännu idag hinna föra hunden sportlov till tenala och via lindex i hopp om att hitta en snygg bikini, har tappat bort favoritbikinin och på lite höntsä med laget, sen blir det träningspaus en månad framåt väl. Imoron kommer även studentskrivningsresultaten men konstigt nog är jag inte nervös det minsta lilla, allt är undan och kan inte göra något åt dom mera, fast, ett M i modda skulla jag mer än hellre tacka ja till, återstår att se hur det blir med min tur. Noja, kanske det nu är dags att söka fram kappsäcken och fundera på vad jag ska slänga dit, men ha det kul, det ska jag iaf ha. Kittimoi, hörs om en vecka om jag inte slänger in något nu i veckan, morjeeeeeeeeeeeeens!


Hotellet

Kommentarer
Postat av: Anonym

grättis på födisen :)

2009-05-15 @ 23:37:20
URL: http://annikacharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0