tuuuuuuuuungt


Hello! Har återvänt från ett underbart Turkien och ett tungt jobb veckoslut. Känns som om jag bara har driftat omkring sen vi kom hem, hjuuuuh, väntar till nästa vecka då "rutinerna" drar igång igen. Frissa direkt imoron och annat fixas.
Mera om resan berättar jag en annan gång då jag orkar, men det var iaf skitskönt och ett ställe jag definitivt kommer att besöka igen.
Nu borde jag ta mig i kragen och undan ens några av de tusen saker som är ogjorda, men jag helt enkelt inte orkar. Kanske jag bara borde hoppa under täcket, sova ordentligt och hoppas på en bättre dag imoron och tro att jag får något gjort imoron stället. Jeba, låter bättre. Nu gonati!

 

Fyyfan så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0