And I'll fly with you


Huhhu, sen kväll once again. Denhär dagen i sig har varit ganska onödig. Har typ suttit i serendi, slöat hemma, suttit lite till i serendi och nu däckat framför datorn och Paradise Hotel. Har inte varit speciellt aktiv idag. Imoron har jag lovat mig själv att jag ska ut och springa, har laddat iPoden men ny musik så det ska kännas lite bättre. Vet inte när jag senast varit ute och springa, hurrar om jag klarar av mera än en halv timme. Kondisen är kanske inte i bästa skick, men ska börja jobba på det nu. Dessutom ska jag ta gymkort nu i veckan eller nästa vecka, lovely.

Noja nu ska jag krypa under täcket, med kvinnliga Lars Winnerbäck, Melissa Horn, i musikväg. Underbara lyrics och riktigt sköna låtar. Speciellt denna, fall fritt.





Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd?
Och hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd?
Du vill att jag ska falla mot något som du har gjort till ditt
Men ska jag falla ja då ska det finnas tid att falla fritt


Kommentarer
Postat av: Jesper

Du borde fixa en biljett till Winnerbäck. 3 dec Uppsala.......

2009-11-19 @ 11:55:27
URL: http://latsasfotografen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0