baby you can have whatever you like, i said you can have whatever you like


Jejjee! Har haft denhär datorn i över ett år men aldrig kommit underfund med hur webcamen fungerar. Eller rättare sagt har jag aldrig orkat kolla upp hur man ska göra, men nu vet jag! Egentligen var det ju typ det lättaste ever. Var dessutom till bibban idag, skit också, dom hade inte böckerna jag behöver. Hoppas att dom finns i vnf då, annors är jag illa ute på tisdagen.


Såhär happy blev jag! Dessutom laddas bilderna upp snabbt, tjoho! Kommer att bli mera bild-updates nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

aww, sötis! :)

2009-11-05 @ 15:17:59
Postat av: Jesper

Well done girl!

2009-11-05 @ 18:19:45
URL: http://latsasfotografen.blogspot.com/
Postat av: Pony Karen

Ditt huvve sir inklippt ut här :D sööt <3 ikväll

2009-11-06 @ 15:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0