cause i can be bigger, bigger


Huhhu denna aktiva söndag, märks att jag inte var ut igår utan sov snällt hemma redan kl.23.00. Steg upp tidigt efter att min syster väckt mig och började dagen med att spela spelkort. Sen morgonmål, vidare till Lojo simhall, där vi simmade och hoppade i ett par timmar. Sen vidare till butiken och väl hemma laga mat, supergott blev det. Men nu mittiallt försvann systrarna iväg, båda åt varsithåll och min resten av kvällen blir syster- och föräldrafri. Det tackar jag för. Ska snart iväg på promenad med Etta och sen till serendi. Ikväll tänker jag bänka mig framför en film, har chips och dipp hemma, perfekt ending på denhär dagen. Later, alligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0