c'mon let it be crazy


Friday, fuckin' nice. Trots att jag egentligen inte gör nåt speciellt på veckorna väntar jag på veckoslutet lika mycket som när jag gick i skolan eller jobbade. Jag får bara liksom bättre fiilis. Fast dethär veckoslutet blir knappast någon höjdare i sig, ska vara/är barnvakt hela helgen. The parents är någonstans i mellersta Finland och åker runt i en husbil och shoppar.

Idag var jag dessutom på jobb, vikarie i Billnäs, trivs faktist bra där och det är kul att hoppa in och jobba lite då och då. Dessutom klagar jag ju inte på pengarna som faller in på kontot efteråt, det behövs alltid. Sen har jag slappat och så kollade vi på Idol och skrattade med Karen, pewus. Dessutom har vi lite planer på gångs, lovely. Imoron Ekenäs och sen sir vi. Barnvakt is the shit you know?!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

i en husbil? de var oväntat:)

2009-11-14 @ 17:35:13
URL: http://malinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0