here is your chance, take my hand


Vad skönt att den här söndagen närmar sig slutet. Nu bara huvve på dynan och jag slocknar direkt. Har skvallrat det nyaste med brudarna i serendi, lovely att träffa Linda lite också! Skrattade, skämdes, fyllde minnesluckorna och skrattade lite till. Morkkis fyfan, nåja nu lugna lite och sen sir vi! Nästa vecka har jag skola, torsdag till lördag, sen matcher på söndagen, helt jees. Imoron skippar jag träningarna men på torsdag hoppas jag vristen är i bättre skick igen, tejpa bara så går det nog bra ska vi se! Imoron ska vi till stan med Etta och möjligen shoppa lite och så ska hon incca sig. Spännande. Så bäst att jag far och sova nu, annors kan det bli lite tufft att stiga upp imoron. Gonati!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0